המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

המשימה האמיתית / יוסף מנדלביץ

כבוד ראש הממשלה, בפגישתך הקרובה, מר אולמרט, אתה והנשיא בוש צפויים לדון בנושאים רבים אשר ישפיעו על גורלו של עם ישראל. אנו, אזרחי מדינת ישראל, מחכים לחזרתך ברגשות מעורבים. ישנו דבר אחד שלגביו כולנו מאוחדים: כולנו מצפים שתביא איתך הביתה את יהונתן פולארד.


תאר לעצמך את התרוממות הרוח  של עם ישראל הרואה אותך יורד מכבש המטוס יד ביד עם יהונתן! זו תהיה שמחת פורקן מהחטא הרובץ על כולנו!

 

אנחנו, כל עם ישראל אשמים בכך שהפקרנו חיי גיבור ישראל שמסר את נפשו להמשך קיומנו כעם וכמדינה. אמנם החטא הזה רובץ על כולנו, אבל בעיקר – על הנהגת המדינה ובמקרה הזה אשית עליך.



כאסיר ציון שנכלא בכלא למשך 11 שנה , איני יכול לתאר ולו מחצית מגודל הייסורים שעוברים על יהונתן כבר במשך 21 שנה! הוא נעצר כאשר מדינת ישראל הייתה בת 38, כך הייתי אני וכמדומני שגם אתה. חשוב על כך שכעת אנחנו מתקרבים לגיל 60… והוא עדיין שם, מתחת לאדמה, 21 שנה. אתה יכול לתאר את זה לעצמך?

 

הושט יד לפולארד

 

אולי אתה לא נושא אחריות ישירה לבגידת ממשלת ישראל בפולארד והפקרתה אותו עד היום. אך מעתה, עם תחילת כהונתך כראש ממשלת ישראל, אתה מתחלק באחריות אוימה זו. מה גם, שאחד המבצעים הראשיים –רפי איתן, הינו שר בממשלה שלך. אתה נותן לו יד , מחייך ואומר לו שלום.



הושט יד לשלום ליהונתן פולארד!



מר אולמרט, אתה מביא איתך לוושינגטון מסמכי מודיעין מסווגים על פיתוח נשק גרעיני באיראן. אמינות המידע שאתה מציג ופרטי המידע על ההתחמשות האירנית עשויים להניע את ארצות הברית לפעול ביתר תקיפות למען הצלת העולם ממלחמה גרעינית. לכן דווקא אתה, היודע את הערך של המידע הסודי הזה, דווקא אתה יכול להעריך את גודל ההקרבה של יהונתן שסיפק למדינת ישראל במשך שנים מידע מסוג זה כדי להציל את מדינת ישראל מאיום אסטרטגי. זה מחייב את מדינת ישראל לעשות כל מאמץ כדי לחלץ את יהונתן מהכלא.



לכן דרוש כאן אומץ לב שלך. לדעתי עליך לומר לבוש, דברים פשוטים:
אדוני הנשיא, עם ישאל דורש שתשחרר את יונת פולארד!



אני פונה אליך בשם כל אסירי ציון ,צעקה נחנקת בגרוני ועיני זולגות דמעות – שחרר את פולארד עכשיו!

יחד נגשים את החלום של יהונתן!