המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

נועם שליט ואסירי ציון למען פולארד

אסירי ציון קראו היום (א', 20.3.11) לנשיא ארה"ב, ברק אובמה, לשחרר מיידית של יהונתן פולארד הנמק בכלא האמריקני כבר למעלה מ-25 שנה.

במכתב חריף לנשיא, החתום, בין השאר, על-ידי אידה נודל ויוסף מנדלביץ, ציינו האסירים את תמיכתם של בכירי-ממשל, ביטחון ומשפט רבים בארה"ב בשחרורו של הסוכן הישראלי. בנימה אישית הם גם הוסיפו לספר על חוויית הכלא הנוראה, כפי שחוו אותה על גופם.

"השתיקה שלך מדאיגה אותנו" – כתבו אסירי ציון לנשיא. "כאסירי ציון ברוסיה הסובייטית אנו יודעים היטב את הסכנה שבשקט. אנו מכירים את הסבל הנורא המגיע בכל יום שעובר בכלא. בשל כל זאת אנו פונים אליך, בקריאה מעומק הלב: סיים את הסבל הנורא שנגרם לפולארד מעל ומעבר למוצדק. אתה היחיד שיכול לעשות זאת עכשיו".

בתוך כך התייחס היום, לראשונה, מאוהל המחאה, אביו של גלעד, נועם שליט, למאבק למען שחרורו של הסוכן הישראלי. שליט קרא לשחרורו של פולארד וקבע כי "הוא ריצה את עונשו והגיע הזמן שישוחרר". שליט הוסיף ואמר: "אנו מקווים שכל השבויים והנעדרים יחזרו בשלום".
בועד להשבת יהונתן פולארד  הביתה בירכו על קריאתו של נועם שליט. "הדרישה והתפילה לשחרורם של גלעד ויהונתן מאחדת את העם כולו. העובדה שגלעדנמק בבור השבי בשעה שחוטפיו ומנהיגי החמאס ישנים בשקט על מיטותיהם, איננה מתקבלת על הדעת. המצב הזה חייב להפסק". אמרו בועד
 

יחד נגשים את החלום של יהונתן!