המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

משפחת פולארד לפרס: הרם טלפון לאובמה!

מצבו של מוריס, אביו של המרגל ג'ונתן פולארד הכלוא בארצות הברית, מוסיף להיות קריטי – ולפי שעה לא ידוע עוד כמה זמן נשאר לו לחיות. אחרי שלשכת ראש הממשלה הודיעה כי תבקש מהממשל האמריקני לאפשר לפולארד הכלוא זה 26 שנה לבקר את אביו, קוראים בני המשפחה גם לנשיא שמעון פרס להתערב ומתפללים שהנשיא האמריקני ברק אובמה ייעתר לבקשה.

 

עדי גינזבורג מהוועד לשחרור פולארד סיפר ל-ynet כי שוחח עם אחיו של המרגל, הארווי, שציין כי שיחת הטלפון האחרונה שקיים האב בן ה-95 עם ג'ונתן העניקה לו עוד קצת כוח לחיות. "אנחנו מתעדכנים במצבו כל שעתיים-שלוש, וזה לא נראה טוב. אנחנו מקווים שיחזיק מעמד לפחות עד שיוכל לראות את בנו בפעם האחרונה", אמר גינזבורג.

 

הוא ציין כי מאז שפורסמה הבקשה המיוחדת להענקת חופש לפולארד, בשל מצבו של אביו, "נתקלנו בכמות כזו של פניות שלא ראינו מעולם. העם פנה אלינו, ללשכת ראש הממשלה וללשכת הנשיא וגלי התמיכה שהגיעו אלינו ולאסתר (רעייתו של פולארד – ר.מ) היא עצומה. יש תחושה מאוד ברורה אצל כל הציבור שמאחורינו ומאחורי ג'ונתן בסיפור הזה".

 

הפעיל בוועד למען המרגל הביע תקווה שהלחצים שמופנים כעת לעבר הממשל האמריקני יישאו פרי. "אנחנו מודים לראש הממשלה על הודעתו כי יפנה לבית הלבן. אין בן אנוש שיכול לתאר לעצמו בכלל אפשרות של סירוב של פנייה מהסוג הזה ואנחנו בטוחים שהנשיא אובמה, כמי שנושא בדגל הרגישות לזכויות אדם ולחמלה, לא יאכזב במקרה הזה".

 

הוא הוסיף: "אנחנו מבקשים מכל מי שיכול לחזק אותו לקבל את ההחלטה כי הזמן באמת אוזל. אנחנו ממשיכים להוסיף ולפעול ומקווים שהנשיא פרס, שידוע בקשריו הטובים עם אובמה, ירים אליו טלפון, יגבה את ראש הממשלה ויבקש בשם עם ישראל להגיב בחיוב. אין מתאים מזה שנשיא המדינה שמייצג את כלל הציבור ייקח את הנושא לידיים".

 

 [ynet]

יחד נגשים את החלום של יהונתן!