המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

יועצו של פרס: הדלת לא נסגרה

נשיא המדינה שמעון פרס נפגש ביום רביעי לשיחה עם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, זמן קצר לפני הטקס בו קיבל פרס את מדליית החירות האמריקנית.

בפגישה העלה פרס את בקשתו לשחרור יונתן פולארד מכלאו, זאת כבקשה אישית וכבקשה ציבורית מטעם העם בישראל.

אולם, זמן קצר לפני הפגישה וגם לאחריה טרחו גורמים רשמיים בארה"ב להבהיר, כי "עמדת ארצות הברית בנושא זה לא השתנתה ופולארד לא ישוחרר".

יועצו המדיני של הנשיא פרס, נדב תמיר, סבור עם זאת כי בקשתו של פרס לא נותרה חסרת משמעות, וכי למרות שפולארד לא יחזור במטוסו של הנשיא לא אפסו הסיכויים להביא לשחרורו.

בראיון לגלי צה"ל אמר תמיר, כי בפגישה עם הנשיא אובמה העלה פרס את נושא פולארד כנושא ראשון, ולדבריו, "אובמה לא סגר את הדלת", על האפשרות שפולארד אכן ישוחרר.

מקור: http://www.inn.co.il/News/News.aspx/239525

הועד למען פולארד: אסור לעבור להמתנה פאסיבית!


זוהי הפעם הראשונה שהבקשה לשחרורו של יהונתן עולה כנושא המרכזי בפגישה בין ראשי שתי המדינות. עליית המדרגה הזו שלא הייתה כדוגמתה המשך 27 שנה, היא תוצאה ישירה של הפעילות הציבורית לשחרור יהונתן.  אסתר פולארד ביקשה למסור את תודתה ואת תודתו האישית של יהונתן לכל הפועלים לשחרור יהונתן.

הימים הבאים אינם יכולים להיות ימי המתנה פאסיבית לתשובה. אנו מצטרפים לדבריהם של בכירים אמריקנים רבים שפגשנו בוושינגטון  בימים האחרונים, אשר קראו לנשיא פרס להמשיך להוביל את הדרישה לשחרורו יהונתן בן באופן פומבי והן מאחורי הקלעים.

קשריו וכישרונותיו של הנשיא, כמו גם מעמדו הדיפלומטי שאין שני לו, יכולים ללא ספק לסלול את הדרך ולוודא שהתשובה תהיה חיובית. פעילי הוועד להשבת יהונתן פולארד הביתה, ממשיכים בימים אלה ממש בפעילות אינטנסיבית בארץ ובארה"ב,בשיתוף עם פעילים אמריקנים. אחת התוצאות הישירות של ההתפתחויות האחרונות, הינו מכתב דו-מפלגתי וחסר תקדים שמוחתם בימים אלה בקונגרס,בקריאה לנשיא אובמה לקצוב את עונשו של יהונתן ולשחררו לאלתר.

חשוב להמשיך ולפעול להצלת יהונתן שמצבו קשה ביותר:

1. בארה"ב- לפנות לכל מי שאפשר  בארה"ב  להשמיע את קולם למען שחרור פולארד, ולפנות לחברי הקונגרס להצטרף למכתב לשחרורו.

2. בארץ-  להמשיך ולחזק את הנשיא שמעון פרס להפעיל את כל השפעתו למען שחרור יהונתן: בפניה לדף הפייסבוק של הנשיא :    http://www.facebook.com/PresidentPeres ובחתימה על  העצומה  שניסוחה שונה והותאם לחיזוק פרס להמשך מאמצים להצלת פולארד.

3. בקשה אישית של יהונתן ואסתר פולארד:  בימים אלו כאשר  עניינו של יהונתן על כף המאזניים,  להרבות בתפילה למען שחרור יהונתן בן מלכה.

4. הפעילות הנדרשת מאתנו בימים הקרובים דורשת משאבים רבים.  נודה לתרומות  למימון הפעילות להצלת חייו של יהונתן: www.freepollard.net/inside/sign.asp

5. חשוב בימים אלו להמשיך ולחזק את יהונתן במכתבים אליו לכלא:
Jonathan Pollard 09185-016
P.O.Box 1000
Butner, NC
U.S.A. 27509 – 1000

יחד נגשים את החלום של יהונתן!