המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

יהונתן התמוטט ואושפז

החמרה במצב בריאותו של יהונתן פולארד, שהתמוטט בכלא ואושפז.  מצבו אינו ידוע, וכנראה שעליו לעבור שוב ניתוח. הודעה נמסרה לאשתו אסתר, שמבקשת מהציבור להתפלל למען שלומו.

 

יהונתן נכנס לאחרונה לשנתו ה-28 בכלא, ובחודשים האחרונים חלה הידרדרות במצבו, הוא אושפז בבתי חולים מספר פעמים ואף עלה חשש לחייו. רעייתו, אסתר, הביעה דאגה ממצבו של בעלה, אמרה כי היא שרויה באי-ודאות, וביקשה מהציבור להתפלל לשלומו.

 

לפני כחצי שנה פונה פולארד מבית הסוהר בצפון קרוליינה לבית חולים, בעקבות הידרדרות במצבו הבריאותי. באוגוסט אשתקד עבר פולארד ניתוח בהול בכליות. אשתו אסתר סיפרה בשעתו על ההידרדרות במצבו הבריאותי: "לאחרונה ג'ונתן נעשה חלש מדי אפילו בשביל לשבת בביקור בן שעה. אני מרגישה שהוא פשוט נגמר לי מול העיניים", אמרה בבכי. "הוא אפילו לא מספיק חזק כדי להגיע לטלפון ולנצל את הדקות המעטות שיש לו לקשר עם העולם שבחוץ. יש לו סיבוכים נוראיים בכליות שגורמים לו כאבי תופת, והוא מאבד לעתים את ההכרה".

 

לאחרונה פנתה אסתר  פולארד ללשכתו של הנשיא פרס על מנת לעדכנו על מצבו של בעלה,ולהתעדכן האם הוא פועל מול הנשיא אובמה כדי להביא לשחרורו, אולם הפגישה עדיין לא נקבעה.

 

 בשנה האחרונה קראו בכירים אמריקנים רבים לשעבר לשחרורו של פולארד, ביניהם מזכירי המדינה הנרי קיסינג'ר וג'ורג' שולץ, ראש ה-CIA ג'יימס וולסי, ועוד בכירים שנחשפו לכל החומר החסוי בפרשה.

 

במכתבים שכתבו לנשיא אובמה הסבירו הבכירים כי הם תומכים בשחרורו על רקע חוסר הפרופורציה שלהעונש, וציינו כי זהו המקרה היחיד בהסטוריה של ארה"ב בו  הוטל עונש כה חמור על מי שריגל למען ידידה של ארה"ב.

 

חשוב להתפלל לרפואתו והצלתו של יהונתן בן מלכה.

 

כתבות ב: www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4314058,00.html

 

 

יחד נגשים את החלום של יהונתן!