המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

היום: מאה מוקדי עצרות תפילה למען יהונתן!

היום (שלישי) בשעה 18:30 יתקיימו במקביל יותר מ-100 מוקדי עצרות תפילה לרפואתו לשחרורו של הסוכן הישראלי יהונתן פולארד הנמק בכלא האמריקני כבר למעלה מ-25 שנה.

 

את האירוע הסימולטני הזה מארגנת תנועת הנוער בני עקיבא תוך קריאה לציבור הרחב להגיע לאחד המוקדים, ולהשתתף בתפילה מעומק הלב למען יהונתן פולארד, גלעד שליט ושאר השבויים והנעדרים. הפעילות בכל מוקד מאורגנת ע"י סניף בני עקיבא המקומי כאשר במקרים רבים הוזמנו גם חניכי תנועות הנוער החילוניות להצטרף ליוזמה.

 

בתוך כך, כ-3000 איש כבר הצטרפו ליוזמת "התפילה הגדולה בעולם למען גלעד שליט ויהונתן פולארד". מטרת היוזמה היא חלוקתם של עשרת אלפים ספרי תהילים שיאמרו על ידי יהודים בכל העולם למען שחרורם ושלומם של יהונתן וגלעד. ניתן להצטרף ליוזמה זו גם באמצעות האינטרנט דרך האתר:http://www.atzuma.co.il/10000

 

לפני כחודש הגיעה אסתר פולארד לכינוס מיוחד ומורחב של שדולת הכנסת הפועלת למען שחרורו של בעלה. במהלך האירוע סיפרה אסתר לראשונה על ההתדרדרות שחלה לאחרונה במצבו הרפואי של בעלה:

 

"אחרי 25 שנים בכלא בתנאים קשים, מתוכן 7 שנים בבידוד מצבו הרפואי הכללי של יהונתן חמור מאוד, והוא סובל מבעיות רפואיות רבות שנעשות מסוכנות במיוחד בשל מצבו הגופני הרעוע." הסבירה אסתר, "בתקופה האחרונה אושפז יהונתן ללא התראה ארבע פעמים. בחלק מהמקרים הוא אף נותח כשבחלק מהזמן אף נשקפה סכנה ממשית ומיידית לחייו."

 

אסתר המשיכה וסיפרה לנוכחים כיצד ניסתה לספר ליהונתן על ההתפתחויות חשובות במאבק למען שחרורו, "הוא היה נשמע כל כך חלש… לפני שהספקתי להמשיך הוא אומר לי שהוא לא מצליח אפילו להחזיק את שפורפרת הטלפון ונאלצנו לסיים את השיחה", אמרה אסתר כשהיא מנסה ללא הצלחה שלא לפרוץ בבכי.

 

בעקבות ההתדרדרות נפגשה אסתר גם עם הרבנים הראשיים לישראל שיצאו בקריאה לנשיא ארה"ב לשחרר את פולארד ובקריאה לציבור להרבות בתפילה לרפואתו לשחרורו בקרוב.

 

לבירור מיקום מוקד העצרת הקרוב אליכם:

 

http://www.bneiakiva.org.il/show_item.asp?itemId=14664&levelId=59208&itemType=0

יחד נגשים את החלום של יהונתן!