המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

חברים יקרים, הגענו לרגע האמת – ואנחנו צריכים אתכם!

חברים יקרים,

 

שנים רבות אנו מחכים לרגע הזה. לרגע שבו יעמוד ראש ממשלת ישראל, יישיר פניו אל העם בישראל ואל העם באמריקה, יקבל את האחריות בשם המדינה על הסוכן שנשלח על ידה ופעל למענה – אתמול זה סוף סוף קרה.

 

מאותו רגע זה כבר לא אנחנו ואתם מול ממשלת ישראל. מעכשיו זה עם ישראל, מדינת ישראל, יחד עם כל אדם שוחר צדק ומוסר בארה"ב ובכלל – כולנו יחד למען שחרורו של יהונתן.

 

כפי שידוע לכם, בארה"ב ישנה התעוררות רבה. הרבה ממנה נזקפת לזכותם של פעילים אמריקנים יקרים העושים ימים כלילות למען הפסקת העוול המתמשך כבר 25 שנה. לאחרונה הצטרפו עשרות אנשי קונגרס, וכן אנשי ממשל בטחון ומשפט בכירים בעבר ובהווה. כולם מאוחדים בדרישה אחת פשוטה – מספיק זה מספיק! הגיע הזמן לשחרר את יהונתן.

 

אנו חייבים לכם הרבה תודה, אך לתודות נתפנה אחר כך… כעת כולנו חייבים להתגייס כאיש אחד על מנת שלנשיא ארה"ב יהיה ברור שלא מדובר כאן רק בבקשה של ראש הממשלה – אלא בבקשה אישית של כל אחד ואחד מאזרחי ישראל.

 

כמי שחרט על דגלו את ערכי הצדק, המוסר וזכויות האדם, אין לנו ספק שהנשיא אובמה לא יוכל להתעלם מבקשתם של מליוני אזרחים בישראל, בארה"ב ובעולם כולו, לעשות מעשה שיבטא נאמנה את תקפותם של ערכים אלה.

 

בימים הקרובים תחל בארה"ב הפצתו של סרטון חדש שחלקכם כבר וודאי צפיתם בו. אנו מבקשים את עזרתכם בהפצתו ככל האפשר בארה"ב והן בארץ. ככל שיצפו בו אנשים רבים יותר כך תגדל השפעתו.

 

קישור לצפייה ולהפצה של הסרטון החדש: http://www.youtube.com/watch?v=eX8KY4VxoXk

 

בימים הקרובים נבקש את עזרת והתגייסות הציבור לפעולות חשובות נוספות. אנא וודאו שאתם וחבריכם רשומים לקבלת עדכונים לפחות באחת מהדרכים הבאות:

 

1) הצטרפות לרשימת התפוצה במייל – ע"י שליחת בקשת הצטרפות לכתובת freepollard@gmail.com

 

2) הצטרפות לדף "פולארד – גם לי אכפת!" בפייסבוק – www.facebook.com/freepollardnow

 

אנו תקווה שבקרוב מאוד נתבשר על סופו של הסיוט המתמשך זה למעלה מ-25 שנה. אנא היו איתנו וביחד לא נרפה עד לרגע המאושר הזה

 

בברכה,
הוועד להשבת יהונתן פולארד הביתה

יחד נגשים את החלום של יהונתן!