המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

מייק האקבי: הגיע הזמן לחון את ג'ונתן פולארד [לצפייה]

מייק האקבי, המועמד הרפובליקני המוביל לנשיאות ארצות הברית, קורא לחון את המרגל הישראלי, ג'ונתן פולארד. האקבי, שביקר היום בכנסת, הצהיר כי "פולארד עשה דבר חמור ושילם את המחיר. זו העת להקל בעונשו".

בכך מצטרף האקבי לגל של בכירים אמריקנים הקוראים לשחרורו של פולארד בחודשיים האחרונים: בתחילת החודש מזכיר המדינה לשעבר ודמות בטחונית מוערכת בארצות הברית, ג'ורג' פ' שולץ, כתב לנשיא האמריקני, ברק אובמה, מכתב התומך בשחרורו של המרגל למען ישראל.

"אני מצטרף לאנשים רבים שדוחקים בך להבין כי ג'ונתן פולארד שילם מחיר עצום על הריגול למען ישראל, וצריך להיות משוחרר מן הכלא", כתב שולץ, " אני מתרשם כי האנשים שמועדים הכי טוב לחומרתו של החומר שהועבר לישראל – ראש ה-CIA לשעבר, ג'יימס וולסי, וראש ועדת המודיעין של הסנאט לשעבר, דניס דה-קונצ'יני, תומכים בשחרורו", הוא כותב.

בסוף החודש שעבר התובע הכללי לשעבר של ארצות הברית, מייקל מוקאסי, שכיהן בתקופת ממשל בוש האב, שיגר מכתב לאובמה, בבקשה לשחרר את פולארד. במסמך כותב מוקאסי לאובמה: "18 שנים ישבתי על ספסל השיפוט, ובמהלכן הטלתי רק על ארבעה נאשמים מאסר עולם, שניים ביצעו רצח כפול, והשניים האחרים הואשמו במעשי טרור. ההאשמות נגד פולארד אפילו לא קרובות בחומרתן לעבירות מסוג זה", הדגיש התובע לשעבר.

לדברי מוקאסי, פולארד העביר מידע למדינה ידידותית בלי כוונה לפגוע בארצות הברית. "אני חושב שיהיה ראוי שתנצל את הכוח שלך כנשיא ארצות הברית ותשחרר את האיש שכבר שילם הרבה יותר מחומרת מעשיו".

 

 

לצפייה בראיון לחץ כאן

 

יחד נגשים את החלום של יהונתן!