המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

חבר הקונגרס חשף: ביקרתי את פולארד בכלא!

חבר הקונגרס הרפובליקני מייקל גרים ששירת בעבר בFBI, חושף כי ביקר לאחרונה את יהונתן פולארד בכלאו וכי הוא פועל כעת בכל הכח למען שחרורו של הסוכן הישראלי.

בסרטון יוטיוב שהעלה לרשת אומר גרים:

"לפני מספר שבועות בקרתי את ג'ונתן פולארד בכלא. היו לי סיבות רבות בגללן היה חשוב לי לפגוש את האדם ששמענו עליו כל כך הרבה. כפי שכולכם יודעים, הוא יושב בכלא כב 26 שנה, 26 שנים מחייו אבדו. כסוכן FBI לשעבר וכמי שלחם כל חייו למען הצדק, אני סבור שעלינו להבין שהעונש במקרה הזה איננו תואם למעשה שבוצע – הוא מוגזם!".

גרים הוסיף ואמר כי הוא עובד יחד עם רבים אחרים בוושינגטון למען הבאת הצדק שבמקרה הזה יובא רק על ידי שחרורו של יהונתן מהכלא.

בנוסף להצטרפותו הפומבית של גרים, 100 חברי בית המחוקקים של ניו יורק הצטרפו היום גם הם לקריאה לשחרור פולארד. בין החותמים על המכתב, שבא ביוזמתו של חבר בית המחוקקים, דב הייקינד, נמצא גם יו"ר בית הנבחרים של ניו יורק, שלדון סילבר.

"הגיע הזמן לפנייה פומבית של הנשיא פרס"
 
גורמים העוסקים בפעילות למען שחרורו של פולארד בארה"ב אמרו הערב כי הם מחכים בכליון עיניים לקריאה פומבית לשחרורו של פולארד מצד נשיא המדינה, שמעון פרס.

"קריאתו של נתניהו פתחה את הסכר בפני גל של בכירים אמריקנים שהולכים ומצטרפים לקריאה להפסיק את העוול ולשחרר את פולארד. מצבו הרפואי של פולארד אחרי 26 שנים בכלא קשה ביותר. כעת, לקראת חג הפסח המסמל יותר מכל את ערכי הצדק והחירות האמריקנים, זהו הזמן לקריאה פובמית של נשיא מדינת ישראל, שמעון פרס לסיומו של העוול ע"י שחרורו של פולארד לאלתר.

בשעה שהנשיא אובמה בוחן את הבקשות הרבות לשחרורו של פולארד, זהו הזמן עבור הנשיא פרס להשמיע את קולו למען הצדק ולמען הפסקת הטרגדיה הזו. אין כל ספק שכדמות הזוכה להערכה והכרה בינ"ל וכחתן פרס נובל לשלום תהיה לדבריו השפעה רבה על החלטתו של הנשיא אובמה ועל עמדתו של כל אדם בעל השפעה בארה"ב. אנו תקווה שהנשיא פרס לא יוותר על ההזדמנות הזו." אמרו הגורמים.

חומרים מקושרים

חבר הקונגרס מייקל גרים: בקרתי את פולארד בכלא, הגיע הזמן לשחרר אותו.

יחד נגשים את החלום של יהונתן!