המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

אסתר פולארד: הערב ב18:45 התפללו למען יהונתן!

בוועד להשבת יהונתן פולארד הביתה ממתינים בדריכות לפגישת נשיא המדינה פרס עם הנשיא אובמה שאמורה להתקיים הערב (ע"פ שעון ישראל). "במשך כל השנים ראשי ממשלות ונשיאים טענו שהנושא עולה בפגישותיהם עם נשיאי ארה"ב כאשר בפועל היתה לכל היותר בקשה שנועדה "לצאת ידי חובה" ולנשיא האמריקני היה ברור שהוא אפילו לא צריך לומר שהוא מסרב." אומרים בוועד, "כעת, לאחר שעשרות אנשי ממשל, בטחון ומשפט בארה"ב קוראים לשחרורו של פולארד וקובעים כי המנעות משחרורו תהווה עוול משווע, אנחנו מלאי תקווה שהפעם זה יהיה שונה".
 
בוועד מסבירים את התקווה הגדולה שהם תולים בפנייתו של הנשיא פרס: "כאשר בקשנו מראש הממשלה לצאת בקריאה פומבית לשחרורו של פולארד ידענו בוודאות שזה הצעד הנכון, אבל אפילו אנחנו הופתענו מהתוצאות. גם אנחנו לא האמנו שתוך זמן קצר נראה תמיכה גורפת בשחרור מצד אישים כמו מזכירי המדינה קיסינג'ר ושולץ, ואפילו ממתנגדים חריפים לשעבר כמו הסנאטור מקיין. כעת, כשאנו בעיצומו של גל תמיכה אמריקני אדיר כזה, אין לנו ספק שפנייה אמיתית וכנה של הנשיא פרס תהיה הזרז שיציל את חייו של יהונתן."
 
אסתר פולארד לציבור: אנא התפללו וחישבו הערב על יהונתן
 
אסתר פולארד, רעייתו של יהונתן תעביר את היום הדרמטי הזה בתפילה לשחרורו של בעלה. רק שתי יממות עברו מאז פגשה את הנשיא פנים אל פנים והתחננה בפניו "הצל את נפשו של יהונתן ואת נפשי שלי!". כעת היא חשה שכבר עשתה כל מה שהיתה יכולה לעשות.
 
לקראת הרגעים המכריעים של הערב היא מבקשת מהציבור בישראל רק דבר אחד – להתפלל: "הפגישה בין הנשיאים אמורה להתקיים הערב בשעה 18:45 על פי שעון ישראל, אני מבקשת מכל מי שחייו של בעלי יקרים לו, אנא הקדישו לפחות חלק מהזמן הזה לתפילה, לתקווה ולמחשבה על יהונתן בן מלכה. אני מלאה תקווה שהנשיא פרס לא יחמיץ את ההזדמנות הזו ויפנה לליבו של הנשיא אובמה  על מנת להביא לסיום הטרגדיה של חיינו".

יחד נגשים את החלום של יהונתן!