המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

פרס: אבקש מאובמה לשחרר את פולארד

שמעון פרס כתב בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, כי בפגישתו ביוני עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה – הוא יבקש ממנו לשחרר את ג'ונתן פולארד הכלוא מזה 27 שנה.

 

ג'ונתן פולארד. הנשיא פרס למען שחרורו צילום ארכיון: אי-פי"כנשיא המדינה אני רואה חשיבות רבה לפעול בנחישות כדי להביא לשחרורו של ג'ונתן פולארד", כתב פרס והוסיף כי גם בעבר במהלך פגישותיו עם הנשיא אובמה ועם ראשי הממשל האמריקני הוא העלה את הבקשה המפורשת לשחרורו.

 

יש שקושרים את הודעת פרס ל עצומה   הציבורית עליה חתמו כעשרים אלף  איש, ובה נקרא הנשיא לסרב לקבל מאובמה את המדליה הנשיאותית שהחליט להעניק לו, אלא אם ישוחרר פולארד. בתוך כך הודיע הוועד למען פולארד כי הם מברכים על החלטת הנשיא פרס. .

 

פנייה נרגשת לפרס

 

בין החותמים על  העצומה   שעלתה לרשת בסוף השבוע שעבר ניתן למצוא את שר המשפטים לשעבר אמנון רובינשטיין, הזמרת רוחמה רז, השחקן רמי ברוך, וכן ארגונים כמו אגודת האקדמאים למדעי הרוח ונוער מרצ.

 

"כאזרחי מדינת ישראל אנו מבקשים לברך אותך על כך שנשיא ארצות הברית החליט להעניק לך את מדליית החירות של ארצות הברית שמסמלת את ערכי הצדק, החופש וזכויות האדם ועל קביעתך כי מדלייה זו מוקדשת לנו, אזרחי ישראל", נאמר במכתב  העצומה   הממוען לנשיא פרס.

 

"עם זאת, ודווקא בשל הערכים הנעלים שמדלייה זו מסמלת, אנו חשים כי לא נוכל להשלים עם קבלתה בה בעת שארצות הברית עדיין מחזיקה את ג'ונתן פולארד בכלאה כבר למעלה מ-27 שנים כאשר כיום גם בכירים אמריקנים מהשורה הראשונה כבר מודים שהמשך המאסר מנוגד למוסר ולצדק". 


מתוך כתבתו של  אריק בנדר ב nrg  : 

 http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/350/221.html

 

ממשיכים  להפיץ  ולחתום על העצומה להצלת יהונתן פולארד !

יחד נגשים את החלום של יהונתן!