המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

יהונתן פולארד הוחזר לכלא: "חוששים מאוד למצבו"

לפני פסח  הובהל יהונתן  לבית החולים מחוץ לכלא, בשל כאבים חריפים בבטנו עד כדי סכנת חיים.   לאחר שבוע של טיפולים,  הוחזר יהונתן למאסר והורשה לבצע שיחה בת שתי דקות בלבד על מנת לעדכן את רעייתו, אסתר, בחדשות האחרונות.


יהונתן התקשה לדבר וקולו נשמע חלש מאוד: "אמרתי לו שהנשיא פרס אמר שהפעם אסור להיכשל", סיפרה אשתו. "הוא ענה לי בקול חלש וביקש להודות אישית לנשיא ולבקש ממנו לא להרפות".

הרעייה הנאמנה הביעה את החששות שלה לגבי מצבו של בעלה, אך הדגישה כי אם נשיא המדינה, שמעון פרס, ישתמש במוניטין שלו למען שחרורו, חייו ינצלו. לדבריה, פולארד שאל אם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, השיב לפרס בנושא, והיא השיבה לו שתשובה עדיין לא התקבלה בעניין.

 לצערנו מצבו הבריאותו של יהונתן רעוע מאוד. האשפוז הנוכחי הוא הארוך ביותר שידענו, ומהנסיון אנו יודעים שכעת אנו במירוץ נגד הזמן במטרה להביא לשחרורו לפני המשבר הרפואי הבא, שעלול חלילה להיות בלתי הפיך.

פנייתו של הנשיא פרס לנשיא אובמה הינה צעד חשוב, אולם הצלחת הפנייה מחייבת המשך פעילות יום יומי של הנשיא. אנא עזרו לצרף חברים ובני משפחה לרבבות שכבר חתמו על העצומה לנשיא המדינה. החתימות שלכם מראות לנשיא שהציבור בישראל מאוחד בציפייה לפעולתו הדחופה למען הצלת חיים.

 

כתובת

העצומה: www.atzuma.co.il/medal

הכתבה במקור:  http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/357/854.html

יחד נגשים את החלום של יהונתן!