המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

שגריר ארה"ב לשעבר לאו"ם המקורב לאובמה: פולארד צריך להשתחרר!

שגריר ארה"ב לשעבר לאו"ם המקורב לאובמה:

אין היום צורך בדיון, ברור שפולארד צריך להשתחרר!

המושל ביל ריצ'ארדסון, שכיהן כשגריר ארה"ב לאו"ם, כמושל ניו-מקסיקו וכשר בממשל קלינטון, פנה במכתב לנשיא אובמה בבקשה לכלול את ג'ונתן פולארד ברשימת מקבלי החנינות שהנשיא אובמה צפוי להעניק בימים הקרובים לרגל תחילת השנה החדשה.

ריצ'ארדסון שנחשב למקורב לאובמה, היה אחד התומכים הבולטים בנשיא האמריקני בזמן הפריימריז לבחירת המועמד הדמוקרטי לנשיאות ב-2008.

בערוץ היוטיוב הרשמי של הנשיא אובמה ניתן לראות כיצד ריצ'ארדסון סוחף את הקהל כשהוא עומד לצד אובמה ומביע בו תמיכה במהלך המירוץ: http://www.youtube.com/watch?v=y62jhStuawA

במכתב שנשלח במועד הסימבולי של יום זכויות האדם הבין לאומי, כתב ריצ'רדסון: "שירתתי בממשל קלינטון כאשר שחרורו של פולארד עלה לדיון לפני 15 שנה. לדעתי, אין כיום שום צורך בדיון בנושא. זאת משום שכמעט כל מי שנשא בתפקיד ממשלתי בכיר – ואשר עסק בהשלכות מעשיו של פולארד בזמנו – תומך כיום בשחרורו."

הבכיר הדמוקרטי ממשיך ומציין במכתבו כי הן פולארד והן מדינת ישראל התנצלו בפומבי על מעשיהם וכי פולארד שיתף פעולה באופן מלא עם הממשל והיה אסיר למופת. לדבריו, "כמי שעסק בפרשות שונות ברחבי העולם בהם אנשים נכלאו, החלטתי לצרף את קולי בנושא זה משום שאני מאמין שהדבר הצודק הוא שפולארד ישוחרר"

במכתבו מצטרף ריצ'ארדסון לשורה ארוכה של בכירים אמריקנים מהשורה הראשונה שקראו לשחרורו של פולארד, ביניהם מזכירי המדינה קיסינג'ר ושולץ, ראש ה-CIA ג'יימס וולסי, התובע הכללי לשעבר מייקל מוקאסי, היועץ המשפטי לממשל ברנרד נוסבאום ורבים אחרים. בין התומכים בשחרורו של פולארד בולטים במיוחד שמותיהם של בכירים אשר היו מעורבים באופן אישי בטיפול בפרשה ובבחינת החומר המסווג הנוגע אליה ואשר הביעו את עמדתם החד משמעית לפיה שחרורו של פולארד מחוייב על פי ערכי הצדק והחמלה של ארה"ב.

a7.org

יחד נגשים את החלום של יהונתן!