המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

בשל החמרה במצבו: פולארד אושפז בביה"ח

יונתן פולארד  הובהל לבית החולים בצפון קרוליינה, שם עבר ניתוח. לאחרונה, הוא סבל מכאבים חזקים וממצב רפואי מעורער. המטה למען שחרורו חוששים: "הוא לא ישרוד את החודשים הבאים בכלא"

יונתן פולארד הובהל לבית חולים מחוץ לכלא באטנר שבו הוא שוהה, זאת בעקבות החמרה במצבו הרפואי. בתקופה האחרונה סבל המרגל הישראלי, הכלוא כ-28 שנים בארצות הברית, מכאבים חזקים וממצב רפואי מעורער ואמש (יום ד') עבר ניתוח בביה"ח בצפון קרוליינה.

מהוועד למען שחרורו  נמסר, כי פולארד סבל לאורך תקופה ארוכה מבעיות בריאות חמורות. "אשפוזו של יונתן מדאיג. בעבר היו מקרים שבהם אושפז במצב מסוכן מאוד, אנחנו מאוד מקווים שזה לא חמור ומחכים לעדכון נוסף בבוקר".

אפי להב, מראשי מטה הפעולה לשחרור פולארד אמר: "פולארד סובל זמן רב מבעיות בכליות וממחלת סוכרת. קשה לקבל דיווחים מהנהלת כלא ואנו בודקים דיווח לפיו הוא נותח אנחנו חוששים שהוא לא ישרוד את החודשים הבאים בכלא".

לפני כשבועיים, השתתפה רעייתו של פואלרד, אסתר, בהפגנת רבת משתתפים שהתקיימה מול שגרירות ארצות בתל-אביב, וקראה לשחרור בעלה מהכלא האמריקאי.

"אחרי כמעט 30 שנה בכלא, אין כמעט אדם שאינו יודע שמאסר העולם אותו יונתן מרצה אינו פרופורציונאלי", אמרה פולארד. "הרבה גורמים בכירים אמריקאים קוראים עכשיו לשחרר את פולארד על פי עקרון הצדק ומסיבות הומינטריות. בישראל יש קונצנזוס מקיר לקיר. העם רוצה את יונתן הביתה עכשיו". 

 

 

nrg

 

יחד נגשים את החלום של יהונתן!