המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

בכירים אמריקנים לאובמה: "דחיית שחרורו של פולארד בלתי מוצדקת"

ועדת השחרורים אישרה באופן סופי כי יונתן ישוחרר בעשרים בנובמבר 2015, ח' בכסליו תשע"ו, לאחר שיסיים לרצות עד תומו את עונש המאסר שנגזר עליו. שחרורו מהכלא הוא בתנאים מגבילים, נאסרה עליו היציאה מארה"ב ל5 שנים והגבלות נוספות .

 

יונתן היה נרגש והודה לאלוקים, וביקש מעורכי דינו למסור באמצעותנו את המסר הבא: "אחרי 30 שנות מאסר ומאבק, יונתן מחכה בכליון עיניים לרגע שבו יוכל להתאחד עם אשתו האהובה אסתר שנלחמה כל השנים לשחרורו, חיכתה לו בנאמנות והצליחה לשמר בו את גחלת התקווה במשך תקופה בלתי נתפסת זו.

 

יונתן מבקש להודות לאלוקים, ולהודות לעורכי דינו, אליוט לאוור, וז'אק סמלמן שעמדו לצידו במשך שנים רבות בנחישות וביצירתיות ופעילותם הייתה בעלת חשיבות מכרעת להבטחת אישור שחרורו על ידי וועדת השחרורים.

 

יונתן מבקש להודות לכל הפעילים המסורים בארה"ב ובישראל שלא שכחו ולא וויתרו עליו במשך כל שנים, ושפעילותם חיזקה את רוחו ונתנה לו כח לשרוד, לראש הממשלה מר בנימין נתניהו שפעל יותר מכל ראש ממשלה אחר למען שחרורו ולנשיא המדינה לשעבר, מר שמעון פרס"

חברים יקרים, אתם בוודאי מתארים לעצמכם שאחרי 30 שנה בכלא, יונתן ואסתר זקוקים כעת לתקופה שקטה שתאפשר להם לחזור ולהשתקם. ועל כולנו, יחד עם תחושת ההקלה וההתרגשות, לוודא שאנו מאפשרים להם את השקט שלו הם זקוקים. לצד התודה הגדולה לכולכם, בני הזוג פולארד יודו לכם מאוד לאפשר להם תקופה שקטה ורגועה שתאפשר להם לחזור לחיים הנורמאליים ואלמוניות שלהם ייחלו כל השנים. בעזרת ה' יונתן ואסתר מקווים להודות לכל אחד ואחד מכם באופן אישי.

 

בשם יונתן ואסתר ובשם המטה למען שחרורו – תודה רבה לכולכם!

יונתן אושפז  בבית חולים מחוץ לכותלי בית הכלא, לאחר שאיבד את הכרתו באופן מפתיע. זאת הפעם השביעית בשנים האחרונות שהוא מתאשפז, לאחר שהוא סובל באופן קבוע מבעיות רפואיות קשות, ומצבו הולך ומידרדר.

יונתן יצא מכלל סכנהאך הוא בהשגחת מרפאת הכלא ,ומחכה לניתוח בקרוב. 

הארגונים היהודים לאובמה: שחרר את פולארד

וועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב קראה לנשיא  אובמה להעניק חנינה לפולארד, בשל ההתדרדרות במצבו הבריאותי ומצבו הקשה בשנתו ה30 בכלא.

 

הוועידה הצטרפה לבכירים האמריקנים שמחו בחריפות על דחיית הבקשה האחרונה לשחרור פולארד , וקבעו שעונשו של פולארד קשה ובלתי מידתי, והתנגדות המימשל לשחרורו מסתמכת על מידע שידוע שהוא שיקרי

 

יחד נגשים את החלום של יהונתן!