המאבק לשחרור פולארד 35 שנה!

ברוך פודה ומציל! כולנו מודים לבורא עולם שנתן ליהונתן כוח לשרוד את 30 שנות הייסורים בכלא ולצאת ממנו בחיים!

תודה גדולה לכל הפעילים והמתנדבים הרבים, מבוגרים וצעירים, שהשתתפו מכל הלב וללא לאות במאמצים להצלת יהונתן, באכפתיות ועזרה, בתפילות ובתרומות, במכתבים ובהפגנות ובכל דרך, והתמידו במשך שנים רבות בפעילותם ועזרתם, מתוך רגישות גדולה לערכי הצדק וזכויות אדם, וביטוי הערבות ההדדית.

פולארד ישב בכלא עשרות שנים יותר מדי. חלק עצום ומשמעותי של חייו נלקח ממנו, נאסרה עליו היציאה מארה"ב בשנים הקרובות וכן הגבלות קשות נוספות ובהם עוצר בין השעות שבע בערב לשבע בבוקר, אזיק GPS העוקב אחר תנועותיו – שעליו לענוד כל הזמן, הגבלה של תנועותיו לאזור קטן בניו יורק , והגבלה בשימוש במחשב.לאחר כמחצית חייו בכלא האמריקני הוא סובל ומתייסר, וצריך לעבור שיקום רפואי.

שולחים חיבוק ליהונתן!

בעקבות בקשתם של יהונתן ומשפחתו להימנע בשלב זה מפעולות ציבוריות ופומביות סביב שחרורו
, הוחלט למצוא דרך שבה כל הציבור היקר שפעל, התפלל ונלחם למען שחרורו של יהונתן לכל אורך השנים, יוכל לשלוח לו באופן ישיר חיבוק אדיר שייתן לו ולאסתר כוח להתמודד עם האתגרים הלא פשוטים שעוד נותרו להם במעלה הדרך. לצורך כך נפתחה כתובת דוא"ל: letters4pollard@gmail.com המיועדת לשליחת מכתבים אשר מודפסים בארה"ב על ידי נציגי המטה ומועברים אישית ליהונתן . אתם מוזמנים לשלוח ליהונתן את כל מה שבלבכם, לספר לו על פעילותכם ותפילותיכם למענו במהלך השנים, ואפשר גם לצרף תמונה .


בנוסף לכך חשוב להמשיך ולהתפלל לרפואתו והצלתו השלמה של יהונתן בן מלכה.

 

יחד נגשים את החלום של יהונתן!